Integrovaný Systém Technického Zabezpečení ALTEX®

ALTEX – Záznam telefonních hovorů

Jedním z programových modulů  systému ALTEX®  je PHONE-MON. Pomocí tohoto modulu je možné realizovat záznam telefonních hovorů z analogových linek, linek ISDN2 nebo linek pobočkových ústředen (např. od společností SIEMENS, ERRICSSON, ALCATEL, AT&T, …).

Od každého příchozího či  odchozího hovoru je do událostního systému ALTEX® zaznamenán:obrázek

  • čas zahájení hovoru
  • čas ukončení hovoru
  • doba trvání hovoru
  • číslo účastnické linky příchozího hovoru
  • číslo dispečerské linky, která hovor přijala

K události zaznamenávající hovor je v systému ALTEX®  připojen i zvukový soubor formátu WAV a textový protokol řídících signálů průběhu hovoru.

Vyhledání zaznamenaného hovoru je možné podle času zahájení/ukončení hovoru, čísla dispečerské linky a čísla volajícího či volaného. Seznam hovorů je možné filtrovat i podle délky hovoru. Systém detekuje i počet vyzvánění u příchozích hovorů.

Každý zaznamenaný hovor je uložený v databázi systému ALTEX® spolu s detailním reportem průběhu telefonického hovoru uloženým ve formátu TXT.

Kapacita počtu monitorovaných linek je max. 1024 na jedné instalaci. Do centrální jednotky v podobě PC jsou instalovány digitalizační karty Ai-Logix, kde lze vybrat mezi kartami určenými pro digitální i analogové tel. linky. Výhodou tohoto řešení je možnost kombinace typů karet v  jednom systému.

Go to Top