Integrovaný Systém Technického Zabezpečení ALTEX®
ALTEX – Záznam telefonních hovorů
Jedním z programových modulů systému ALTEX® je PHONE-MON. Pomocí tohoto modulu je možné realizovat záznam telefonních hovorů z analogových linek, linek ISDN2 nebo linek pobočkových ústředen (např. od společností SIEMENS, ERRICSSON, ALCATEL, AT&T, …).
Od každého příchozího či odchozího hovoru je do událostního systému ALTEX® zaznamenán:
- čas zahájení hovoru
- čas ukončení hovoru
- doba trvání hovoru
- číslo účastnické linky příchozího hovoru
- číslo dispečerské linky, která hovor přijala
K události zaznamenávající hovor je v systému ALTEX® připojen i zvukový soubor formátu WAV a textový protokol řídících signálů průběhu hovoru.
Vyhledání zaznamenaného hovoru je možné podle času zahájení/ukončení hovoru, čísla dispečerské linky a čísla volajícího či volaného. Seznam hovorů je možné filtrovat i podle délky hovoru. Systém detekuje i počet vyzvánění u příchozích hovorů.
Každý zaznamenaný hovor je uložený v databázi systému ALTEX® spolu s detailním reportem průběhu telefonického hovoru uloženým ve formátu TXT.
Kapacita počtu monitorovaných linek je max. 1024 na jedné instalaci. Do centrální jednotky v podobě PC jsou instalovány digitalizační karty Ai-Logix, kde lze vybrat mezi kartami určenými pro digitální i analogové tel. linky. Výhodou tohoto řešení je možnost kombinace typů karet v jednom systému.