Projektová a poradenská činnost

Projekční oddělení disponuje týmem pěti zkušených pracovníků, kteří jsou schopni nabídnout komplexní řešení bezpečnostních systémů podle přání zákazníka. Po kontaktu zákazníkem jsme schopni vytvořit prvotní cenový rozpočet poptávky, nabídka nemá ještě formu projektu. Jsou v ní popsány základní rysy funkčnosti nabízených systémů. Nabídku může tvořit pouze rozpočet dodávky komponentů.

Podle rozsahu a upřesnění požadavků na daný systém případně předaných půdorysných výkresů ať v digitální formě nebo papírové se zpracovává nabídkový projekt. Jedná se o předstupeň prováděcího projektu, kde má zákazník již k dispozici půdorysné zakreslení komponentů systému včetně položkového rozpočtu.

Pokud je podepsána smlouva o dílo a zakázka se realizuje našimi montážními pracovníky může být zpracován prováděcí projekt, který slouží jako podklad pro samostatnou realizaci zakázky, jako podklad pro stavební povolení, v projektu jsou zaznamenány všechny prvky systému a navržené trasy kabeláže.

Po realizaci montáže systémů je vypracován projekt skutečného provedení - skutečný stav realizovaného díla. Při předání díla je zákazníkovi předvedena kompletní funkčnost díla dle projektu. V případě nalezení vad a nedodělků, jsou tyto zaznamenány do předávacího protokolu s termínem jejich odstranění. Dále je zákazník seznámen se záručními a provozními podmínkami systému. Následuje zaškolení obsluhy o němž je vyhotoven zápis, který tvoří přílohu předávacího protokolu. Projekt skutečného provedení slouží zároveň jako podklad pro revizi systému.

Během výchozí revize systému jsou prováděny všechny nezbytné zkoušky, které obsahují:

  • Funkčnost koncového prvku
  • Odezva na funkčnost v řídícím systému
  • Funkčnost řídícího systému      
  • Revize elektro dle platných norem ČSN

Jsou zavedeny provozní knihy, pokud je vyžadováno normou, nebo smlouvou dílo.

Po předání díla  do ostrého provozu je nahlášeno jeho zpuštění do oddělení servisu, které si převezme projektovou dokumentaci spolu s kontakty na odpovědné pracovníky zákazníka pro záruční i pozáruční servis systému.

Průběžně je sledována spokojenost zákazníka s provozem díla, a po dohodě s ním nalezení možností pro případné rozšíření systému, nebo jeho optimalizování v rámci změněných provozních podmínek.

Go to Top